.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ديدار با مقام معظم رهبري مهم شهرداران گيلان

شهردار لنگرود گفت: ديدار با مقام معظم رهبري مهم‌ترين خواسته شهرداران گيلان است.

به گزارش شمال نیوز به نقل ازفارس ، حسن پورقربان عصر امروز در جمع اعضاي شوراها و شهرداران استان در اين شهرستان به نمايندگي از ديگر شهرداران به بيان مشكلات شهرداري‌ها پرداخت.
وي افزود: در شهرداري‌ها بايد برنامه‌ريزي به منظور تهيه طرح‌هاي جامع فضاي سبز، دفع آب‌هاي سطحي، اصلاح هندسي معابر، بهسازي و نوسازي بافت‌هاي فرسوده، طرح‌هاي تفضيلي، هادي و جامع به صورت اجباري به مرحله اجرا در آيد.
پورقربان فراهم آوردن بستر ادامه تحصيل در مقاطع دانشگاهي براي ارتقاي علمي كاركنان و شهرداران را امري ضروري دانست.
شهردار لنگرود با بيان اينكه اكثر شهرداري‌ها براي تهيه و بازنگري طرح‌هاي جامع و هادي نياز به عكس هوايي دارند، تصريح كرد: به رغم پيگيري‌هاي زياد از طريق سازمان نقشه‌برداري متاسفانه تاكنون اقدامي در اين مورد نشده است.
وي اعتبارات اختصاص يافته از تبصره 13 را جوابگوي مشكلات حمل و نقل و ترافيكي شهرها ندانست و اظهار داشت: انتظار مي‌رود همانند كلانشهرها و مراكز استان‌ها نسبت به ديگر شهرها در اين خصوص توجه خاص شود.
پورقربان اذعان داشت: به علت تداخل و عدم هماهنگي برخي اداره‌ها كه مجري طرح‌هاي تفضيلي و جامع هستند، وظايف شهرداري‌ها و شوراها دچار خدشه شده است.
شهردار لنگرود تاكيد كرد: برخي قوانين به جا مانده از گذشته نياز به تغيير و اصلاح دارند تا شهرداري‌ها بتوانند در جايگاه واقعي خود به ارائه خدمات بپردازند و اجراي طرح مديريت واحد شهري مي‌تواند محور هماهنگي‌هاي اجرايي در شهرها باشند.
وي براي ايجاد درآمد پايدار و تامين منابع مالي مورد نياز شهرداري‌ها پيشنهاد داد كه شهرداري‌ها نيز همانند ديگر واحدهاي بخش خصوصي مشمول قوانين و مقررات بنگاه‌هاي زودبازده شوند.
پورقربان بر ضرورت بازنگري در قوانين و مقررات آيين‌نامه مالي شهرداري‌ها، ادامه تورهاي علمي و آموزشي در سطح گسترده و يكسان‌سازي در توزيع اعتبارات تاكيد كرد.
وي همچنين اختصاص بودجه و فراهم آوردن شرايط خاص براي انتقال صنايع مزاحم در ورودي و خروجي شهرها، حمايت بيشتر دستگاه قضايي از شهرداري‌ها، صدور مجور بهره‌برداري از معادن شن و ماسه اطراف هر شهر به شهرداري‌ها و زمينه ديدار شهرداران با مقام معظم رهبري را از خواسته‌هاي مهم شهرداران استان عنوان كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.112 seconds.